.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر‌عامل شرکت آبفای شهری مازندران خبر داد
کمبود سفره‌های آب زیرزمینی در غرب مازندران
مدیر‌عامل شرکت آبفای شهری مازندران از کمبود سفره‌های آب زیرزمینی در غرب مازندران خبر داد.
کمبود سفره‌های آب زیرزمینی در غرب مازندران

به گزارش شمال نیوز، مجید عبداللهی در جلسه بررسی مشکلات شهر و بخش مرزن‌آباد با بیان اینکه مشکل آب شرب در مرزن‌آباد از سال‌های گذشته وجود داشته است، از کمبود سفره‌های آب زیرزمینی در غرب مازندران خبر داد.

وی با ابراز خرسندی از همکاری بین آب‌ و فاضلاب شهری و روستایی اظهار کرد: شهر مرزن‌آباد به‌ دلیل وجود سه‌ دهنه چشمه آب در حالت عادی پاسخگوی نیاز شهروندان است.

این مسئول با اشاره به اینکه سفره‌های آب زیرزمینی در غرب مازندران نسبت به شرق کمتر است، خاطر‌نشان کرد: برای برطرف شدن مشکل کم‌آبی مردم شهر هچیرود آب و فاضلاب اقدام به آب‌رسانی با تانکر در چهار‌ ماه از سال کرده است، اما با اعلام طرح ضربتی سه نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر برخورداری از ماده 180 کمک‌های خوبی به آب‌ و فاضلاب شهری و روستایی صورت گرفت و عملیات اجرایی پروژه‌ها آغاز شد.

وی با تاکید بر همکاری مسئولان مربوطه برای رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی خاطرنشان کرد: با حفر یک‌ حلقه چاه در هچیرود با اعتبار 600‌ میلیون تومان توانستیم مشکلات کمبود آب 10‌ روستا را که در محدوده شهری هچیرود قرار گرفتند برطرف کنیم و در حال حاضر قصد داریم در صورت مساعدت‌های مالی مشکلات مناطقی مانند عباس‌‌کلا، امامرود و دوجمان را نیز با حفر یک حلقه چاه برطرف کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران نیز در این جلسه گفت: به‌ دلیل کمبود اعتبارات در شهر مرزن‌آباد مشکلات در این حوزه همیشه وجود داشته و در بخش بیرون‌بشم نیز به‌ دلیل نبود آب و چشمه کار انتقال تاکنون انجام نشده است.

ذبیح‌الله ذاکری با اشاره به اینکه برای پروژه بیرون‌بشم مرزن‌آباد 500 میلیون تومان از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر اتمام پروژه در سال 95 ـ 94 اختصاص یافت، افزود: در این پروژه تاکنون 12 کیلومتر خط انتقال انجام شده است و 13 کیلومتر دیگر نیز باقی‌مانده که برای جلوگیری از کمبود احتمالی آب استقرار تصفیه‌خانه را در این محل در دستور کار داریم.

وی استقرار مدیریت توزیع در بیرون‌بشم مرزن‌آباد را یکی از راه‌های برون‌رفت از مشکل کمبود آب این منطقه عنوان کرد و یادآور شد: برای برطرف شدن قسمتی از مشکلات مربوط به آب آشامیدنی تانکر آب‌رسانی خریداری و در منطقه مستقر شده است که تا زمان پایان پروژه بتوانیم از آن استفاده کنیم./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

d 18 تير 1394
اقای نیاز و حسینیی و دامادی دسته گل شماست ابفای شهری که به بن بست رسیده..احمدی لاشکی فامیلت رو تحویل بگیر که فقط بلده خوب لباس بپوشه.
مدافع حق 19 تير 1394
عملکرد و مدیریت آقای مهندس عبداللهی خود گواه همه چیز هست.برادر عزیز و معترض،شما هم بجای ایراد گرفتن بهتر در مصرف آب صرفه جویی کنی که تمام مشکلات ما در حوزه آب نتیجه مصرف بی حساب و کتاب این کالای حیاتی و با ارزشه
ناشناس 21 تير 1394
قابل توجه دوست عزیزمون که معترض هستند مهندس عبدالهی به همان اندازه که خوب لباس میپوشند ، خوب هم مدیریت میکنند. در ضمن وظیفه شرکتهای آب و فاضلاب چه شهری و چه روستایی، توزیع آب هستش نه تولید آب...!!!! خشکسالی های چند سال اخیر آبهای زیرزمینی رو به حداقل رسونده پس وقتی آبی وجود نداشته باشه چه طور میشه توزیع کرد ..؟؟؟؟
روستایی 21 تير 1394
اکثر مردم مازندران با گرمای تابستان به ییلاقات و روستاهای اطراف شهر خود پناه میبرند مخصوصا آخر هفته ها، اگر اهالی بومی روستا به فرض 50 نفر باشند حالا باید آب موجود در روستا بین چند صد و پنجاه نفر تقسیم بشه ... معلومه که کم میاد... !!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.